Extra coronamaatregelen

Na aanleiding van de aangekondigde extra coronamaatregelen van 26-11 moet ons theater helaas vanaf zondag 28-11 na 17:00 gesloten zijn. Heb jij tickets voor een voorstelling die binnenkort in ons theater staat? Dan krijg je van ons een mail wat er met jouw tickets gaat gebeuren. Hieronder informeren wij je alvast over de twee verschillende opties.

 

Voor voorstellingen die voor 17:00 zijn en voor voorstellingen die na de periode met extra maatregelen zijn hanteren wij nog steeds een coronatoegangspas. Hoe dat in zijn werk gaat lees je door op onderstaande button te klikken.

Meer informatie

Jouw tickets

Allereerst willen wij jou gerust stellen: ongeacht de maatregelen zorgen wij ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld. Indien blijkt dat een voorstelling niet door kan gaan door de coronamaatregelen zijn er twee opties:

 

1. Voorstelling wordt geannuleerd
2. Voorstelling wordt verplaatst

 

Wij bekijken per voorstelling wat we het beste kunnen doen en informeren jou daar zo snel mogelijk over. Het heeft dan ook geen zin om eerder met ons contact op te nemen, dat vertraagt alleen maar het proces. Hieronder staat uitgelegd wat er bij iedere optie precies gebeurt.

 

1. Voorstelling wordt geannuleerd

 

Is er besloten dat de voorstelling wordt geannuleerd? Geen paniek! Je krijgt van ons een mail met de bevestiging dat de voorstelling is geannuleerd. Op dat moment zijn wij al bezig om alle tickets terug te betalen. Heb je een week na de mail nog geen geld terug ontvangen? Dan kan je contact met ons opnemen. Eerder heeft het geen zin.

 

Als theater hebben wij de keuze gemaakt om geen gebruik te maken van een tegoedbon of voucher. Zo ben jij niet gebonden om het bedrag ook weer bij ons te besteden. Al maak je ons daar natuurlijk wel heel blij mee.

2. Voorstelling wordt verplaatst

 

Is er besloten dat de voorstelling wordt verplaatst? Ook dan is er geen reden voor paniek. Je krijgt van ons een mail met de mededeling dat de voorstelling is verplaatst.

 

Het kan voorkomen dat wij op dat moment nog geen nieuwe datum hebben. We doen ons best om deze zo snel mogelijk bekend te maken, maar hierin zijn wij meestal niet het enige theater die een nieuwe datum zoekt. Wij houden je natuurlijk ten alle tijden op de hoogte en je krijgt weer een mail als de nieuwe datum bekend is. Indien een voorstelling is geannuleerd heb je direct twee keuzes:

 

1. Tickets bewaren.
Deze zijn gewoon geldig op de nieuwe datum.


2. Tickets annuleren. 
Ook hierbij geven wij gewoon je geld terug, zonder gedoe.

 

In de mail staat aangegeven hoe je jouw keuze kunt doorgeven.

We zorgen dat het goed komt

Wat er vanavond ook wordt aangekondigd; wij zorgen ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld. Om dit zo gemakkelijk en snel mogelijk te laten verlopen verzoeken wij je wel om geen contact met ons op te nemen voor vragen die hiermee te maken hebben. Die tijd gebruiken wij liever om iedereen met een ticket zo snel mogelijk te informeren.

We hopen op jouw begrip en hopelijk kunnen wij je snel (weer) verwelkomen in ons theater!

Meer informatie?

Kijk dan op een van onderstaande links:

Rijksoverheid CoronaCheck.nl Testenvoortoegang.org